Friday, February 3, 2012

ဘုရားရွင္၏ ျဖစ္ေတာ္စဥ္ႏွင့္ ဆက္စပ္၇ွင္းလင္းခ်က္မ်ား(အပိုင္း-၆)

ထိုအမရ၀တီေနျပည္ေတာ္၌ သုေမဓာအမည္ရွိေသာ ပုဏၰားသည္ေန၏။ (ခ်ီးမႊမ္းအပ္ေသာ ပညာရွိေသာေၾကာင့္ သုုေမဓ ဟူ၍ ထင္ရွားေလသည္)

ထိုသုေမဓာပုဏၰားသည္ အမိဘက္မွလည္း ပုဏၰားမ်ိဳးအဆက္ဆက္က ဆင္းသက္လာေသာ မိခင္၊ အဘဖက္မွလည္း ပုဏၰားမ်ိဳးအဆက္ဆက္က ဆင္းသက္လာေသာ ဘခင္ျဖစ္သျဖင့္ အမိအဘႏွစ္ဖက္စံုမွ ေကာင္းေသာ ျဗဟၼဏဇာတ္ရွိသူျဖစ္သည္။ သုေမဓာသည္ ေရာဂါသန္႔စင္ေသာ မိခင္၀မ္း၌လည္း ပဋိသေႏၶေနခဲ့ရသူျဖစ္သည္။ အထက္ေဆြခုႏွစ္ဆက္ မ်ိဳးခုႏွစ္ဆက္တိုင္ေအာင္ ``ဤသူသည္ အမ်ိဳးဇာတ္ ယုတ္ညံ့ေသာသူတည္း´´ဟူ၍ အမ်ိဳးဇာတ္ကို စြဲ၍ျဖစ္ေသာ စကားျဖင့္ မကဲ့ရဲ႕ထိုက္ေသာျဖစ္သည္။

အလြန္လွပတင့္တယ္၍ ျမင္ရသူတုိင္း၏ စိတ္ႏွလံုးကို ေအးခ်မ္းေစေသာ ရုပ္ရည္ရူပကာယႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ စီးပြါးအေရးအေနအားျဖင့္လည္း ကုေဋေပါင္းမ်ားစြာ ခ်မ္းသာၾကြယ္ေသာ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ဣရု ယဇု သာမဟူေသာ ေဗဒင္သံုးပံုကိုလည္း တစ္ဖက္ကမ္းခတ္ တတ္ေျမာက္ထား၍ အလြတ္အာဂံုေဆာင္ထားေသာ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။

အဘိဓာန္က်မ္းဟုေခၚဆိုအပ္ေသာ နိဃ႑ဳက်မ္း၊ အလကၤာက်မ္းဟုေခၚဆုိအပ္ေသာ ေကဋဳဘက်မ္း၊ အကၡရပေဘဒဟုဆိုအပ္ေသာ သဒၵါက်မ္း၊ ေရွးေဟာင္းဇာတ္၀တၳဳမ်ားကို ေဖာ္ျပထားေသာ ပုရာဏ္က်မ္းဟုေခၚဆိုအပ္ေသာ ဣတိဟာသက်မ္းတို႔ကိုလည္း ကမ္းတစ္ဘက္ခတ္ တတ္ေျမာက္ကၽြမ္းက်င္ေသာ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။

ဗ်ာကရုဏ္းက်မ္း ေလာကာယက်မ္း မဟာပုရိသလကၡဏာေတာ္က်မ္းတို႔ကိုလည္း အဆီးအတားမရွိ တတ္ေျမာက္ထားေသာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။

(ဆက္လက္တင္ျပေပးပါမည္)

.........................................................................................................မိုးသု(မႏၱေလး)

0 comments:

Post a Comment